39.haftada depremden 2 saat sonra oğlumu kucağıma aldım darısı bekleyenlere olsun ❤️ spinal oldum ilk gebeliğim geneldi bence bu daha kolay oldu ve çabucak toparladım.Şimdi hastanenin önünde acil kapısında arabanın içinde bebeğimle bekliyorum Rabbim bu günleri tekrar yaşatmasın 🥹