İkinci el kabul etmeme olayı çok saçma binlerce insana kim 0 Kıyafet yetiştirebilecek şu an, en azından idarelik kullanırlar, sonra gerekli yardımlar oeganize olup 0 kıyafet de verilir inşallah tabi ama insanların çoğu kendine yeni Kıyafet alamıyor pandemiden beri, pis yırtık olmadıktan sonra kabul etmeleri gerekiyor bence