Ozlemelif
Kızlar 31 haftalık hamileyim önceki haftalarda da çok yasiyordum bu durumu ama şimdi daha çok oluyor kziim saolsun sol tarafima yerleşik kaliyor uyku uyuyamaz oldum bu ağrı yüzünden ne yapsam gitmiyor kendini oraya topluyor ve gitmiyor bu durumda benin çok canımı yakıyor bu durum normal mi sizcede