İyi geceler kızlar. 3 gündür bebeğim çok hareketli. Gece gündüz fark etmiyor, asla uyuyamıyorum. Dönüşleri, tekmeleri canımı fazlasıyla acıtıyor. Gaz sancısı, mide ekşimesi iyi hissetmiyorum😭Doktorum büyüdüğünü ve normal olduğunu söylüyor. Bu kadar acı çeken var mı tarif edemiyorum 3 gündür sürekli ve hala. Günlük 2 3 saat uyuyabiliyorum