Fatmaaaa şu uygulamayı kullanmama başladığımdan beri Fatıma ana eli otu 50 kere açıldı çok güzel bir şekilde yazdım
@adm den sabitlemesini istedim ama oralı olan olmadı sürekli aynı post açılıyor her seferinde yazıyorum ama yazmaktan yoruldum ve sıkıldım Kusura bakma canım senlik değil cidden ama herkes merak ediyor sabitlenenlere bakıyorum işimize yarayan bişey göremedim bari bizim işimize yaracak şeyler sabitlensin Happy kids yerine mesela neyse canım nette Nasıl yapıldığı duaları yazıyor bu Arada fatıma ana eli o bir rivayete göre kendisi dikmiş o otu