İyi akşamlar hanımlar gündemden dolayı hiç post açasım yok ama sormadan edemicegim cünkü endişeleniyorum 34+6 haftalık hamileyim bugün cok fazla nefes darlıgı cekiyorum ve basım deli gibi dönüyor asırı halsiz hissediyorum kendimi bebek hareketli ve baskısı cok fazla karnım siskin haftaya nst ye giricem ama suan cok gerginim sizce doktora gitmelimiyim?