Gizem51 Kizlar 34 haftaligim 2 haftada kontrole gidiyorum ama sürekli enfeksiyon yaşıyorum 3lt su içiyorum en az ilaçlar fitil kullanıyorum 1hafta iyi 2 hafta yeniden başlıyor tek ben miyim acaba korkuyorum bebege birşey olacak diye. Basina gelen baseden var mi
Xxxxx Gizem51 canim bende kullandim vajina bolgesinden fitil ama ise yaramadi aksine daha cok gelmeye basladi ne yapacgimi bilmiyorum
Yasemindemirtas Bende. Öyle antibiyotikler fitiller tam geciyo gene baslıyo cıldırmak üzereyim artık :( geçmiyo 😭😭
Nergs199 Bide hiç yürüyemiyorum bu iltihap yüzünden sürekli iki dk da bir çok sıkısiyorm .wcye gttihimde fazlada yapamiyirum. Zaten idari tam bosaltanamaktanda oluyor mu s bu iltihap
Yasemindemirtas Gizem51 bilmiyorum ki canım :( sürekli bi kasık agrısı ;( enfeksiyondan erken dogum yapanları görüyorum cok korkuyorum