Sena41 bende yeni ogrendim cok sukur iki sene bekledik 🫠 oglum var dort yasinda simdi tekrar mutlu haber aldik cok sukur ama daha betaya baktirmadim gerginim sadece poztrf test gorduk🫣
Sena41 ama bulanti falan yok hicbi belirti yok saglikli ilerlemiyor anlaminami geliyo😞aklimdan surekli kotu seneryolar geciyo yarin kan tahlili yaptrcam
Sevgi56 Sena41 herkeste bulantı olmayabilir kuzu, belki de bi kaç hafta sonra başlicak bulantılar, yani herkeste farklı korkutma kendini
rabia2705 Sena41 6+1 oldum bugün 5+0 den beri midem bulanıyor aniden başladı tiksinme başladı gastrit gibi de oluyor bazen çok kötü bir durum herkeste olacak diye bir şey yok olmayanlar şanslı gerçekten , bi de grip oldum üstüne çok fenayım 🤧
serpilsu kelebekucusu Keseyi 4 haftasında gördü doktor ama alttan muayene ederek gördü. 5+4 olduğunda ultrasonla gördü ama kalp atışını duymadık daha canım perşembe tekrar gideceğiz
kelebekucusu serpilsu o zaman ben 10 gün daha bekleyeyim kese için alttan muayene istemiyorum. İnşallah hayırlısıyla kalp atışını da duyarsın canim🌺
serpilsu kelebekucusu Amin canım inşallah. Bencede 1 hafta 10 gün sonra git daha net oluyor. Benim gözükmediği için korktum hemen alttan muayene etti.