Aleynanur Evinizin durumuna da bağlı nasıl giydirileceği. Benim evim her yerden güneş alıyor ve biz temmuz Ağustos eylül de sıcaktan duramıyoruz. Benim de doğumum temmuz sonu gibi nasipse. Muhtemelen ben bebeği sadece 1,5-2 ay kadar zıbınla bırakıcam. Uyurken en fazla üzerine ince müslin atarım yada müslinden yarım kundak yaparım diye düşünüyorum.