Erke doğum riskim vardı rahim ağzı kısalığından. Bugün kasık ağrısı hissettim biraz fazla değildi ama riske atmak istemedim acie gittim. Çok şükür bebek iyi rahim ağzını salı günü 23 mm ölçmüşlerdi bugün 33 mm ölçüler ama idrarımda protein çıktı spot idrarda sınır 150ymiş benim 600 çıktı. İstersen yatış yapıp 24 saatlik idrar toplayalım dediler ben yatmayıp yarın kendi doktoruma hastaneye gitmeyi seçtim. Tansiyonlarım şu an 12-7 11-7 civarlarında. Sanırım tansiyon yükselmediği sürece sıkıntı olmaz diye biliyorum. Daha önce protein kaçağı olup sonradan düzelen var mı ?? Birde yediklerimiz de yüksek çıkmasını tetikler mi bileneniz var mı ? İki gündür nohut tavuk falan yiyorum hergün mutlaka 1-2 yumurta ve süt tüketiyorum bnlar da yüksek çıkmasına neden olur mu ??