Aleeynasaray 36+4üz bugün. Doktorum test sonucun bi anda 30 a çıkarsa sezeryana alırım yoksa alamam benimde hesap vermek zorunda olduğum yerler var dedi. Normalde 37de alınması gerekiyor aynen. Kar nedeniyle randevuma gidemedim bugün randevum vardı. Doktorumdan haber bekliyorum şimdi. Aç karnına gel duruma göre sezeryana alıcam demişti. Şimdi haber bekliyorum öğlene kadar acil gitmem gerekebilir. Max 10 olması gereken safra asidi oranım 17.36 çıktı. Bakalm ne diyecek 😕