Lale- Arkadaşlar maddi durumlar gereği doğumumu devlet hastanesinde yapmak istiyorUm fakat çok korkuyorum. Önerebileceğiniz memnun kaldığınız ilgili doktorlar var mı? Yardımcı olur musunuz