Kızlar selam, bugün rutin kontrolümüze gittiğimizde ntsde sancım çıktı doktorum iğne ve serum taktı gece 12 de tekrar iğne olmaya gideceğim, alttan muayenede açıklık görünmedi . kilosu 2150gr şuan haftaya tekrar gideceğim kontrole artık her hafta görmek istedi doktor. Başına gelen ya da bu haftalar da doğum yapan var mı korktum biraz tedirginim 😞