Arkadaşlar merhaba bugün 7 haftalık oldum tüp bebekle hamileyim ama dün akşm ve bugün akşam olmak üzere sadece bir kez olan peçeteyle sildiğimde sanki damla şeklinde kırmızıya yakın lekelenmem oldu devamı gelmiyor iç çamaşırımada bulaşan bşy yok ama peçeteyle sildiğimde görüyorum böyle bşy yaşayan var mı doktoruma danıştım randevum cuma günü endişe etme aspirin içme dedi ama çok endişeliyim kalp atışını cuma günü duymaya gidicem tecrübe eden arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi