Ebrusevik merve211 Merhaba! merve211 merhaba 3. Gun embriyosu transfer oldu tuttu demişsiniz. Sizde problem neydi tam olarak. Biz suan rahim dinlendirme süresindeyiz 3. Gün 3 embriyomuz var dondurulmuş.
symabskrt Benimde donmus embriyo 5.gun 3.deneme de tuttu İstanbul’da daha önce 2 kez de başka yerde denedim negatif oldu
merve211 Sema_28 normal kuzum benim adet düzensizliğim olduğu için birazda gecikti ondan ortalama iki ayı buldu Allah gönlünce hayırlısını versin inşallah