Henüz doğum yapmadım. 2 kez detaylı ultrasona girdim. Biri devlet hastanesi doktoruydu. İki doktorda bebekte herhangi fiziki bi durum yok ama durumla ilgili sıvı aldırmamı söyledi. Devlet doktoru genetik bölümüne yönlendirdi. Genetik doktoru da sıvı aldır vs dedi testi ama önce fetal dna yaptırdığım firma çalışanı arkadaşıymış bi konuşayım dedi. Konu ile ilgili görüşme yaptılar.
Bu durum %95 plasentada oluyormuş. Tercih senin %5lik ihtimal için dilersen sıvı aldır dedi. İçimin rahatlaması için. Ama bu durum çok yıprattı beni uğraşmak istemedim %5 ihtimal için ne bebeği ne de kendimi strese sokmak istemiyordum.
Zaten bu gibi testler trizomi gibi kromozom bozukluklarında doğru sonuç vermiyormuş. Ülkemizde de çok fazla bilgi yok.
Genetik bölümü bebek doğunca gel bebeğe genetik test yaparız dedi. Bekliyos doğmasını sağ salim…