ZeMur Fbmm 26+6 olduk bugün 5gun önce doktor kontrolünde sorduğumda doktorumuz normal ağrılar bunlar korkma demişti. Bebek büyüdüğü için baski yapiyomus ilerleyen zamanlarda daha da artabilir hareketleri falan ağrı yapar demişti
dmtturan Benim hep kasık ağrım vardı bir süre geçti şimdi yine oluyor ne zaman dr gitsem Rahime dayanmış kafası diyordu aşağıdaydı yani belki ondan olabilir diye düşünüyorum