30+5 haftalığım dün geldiğim sancıyla hastanede bir tane bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim yatış verildi iyi olan bebeğimin tedavisi oluyor ama henüz diğeri hala benimle zehirlenmezsin dediler bunun gibi şeyler yaşayan var mı aranız da ve dualarını bekliyorum inşallah diğer kuzum sağ Salim kucağıma alırım