Melomy 6+5 teyim hiç belirtim yok göğüslerde falan normal mi sizin belirtiler ne zaman başladı ? Bir de keseye karından baktı ben göremedim dr gördü ama net değildi siz ne zaman gördünüz
arirangg Melomy Ben keseyi 5+3’te gördüm. Belirtilerim de 6+0’da başladı. Ama bu belirtiler kişiden kişiye değişir. Belki rahat bir hamilelik geçireceksin eğer öyle olursa endişelenme. Herkesin midesi bulanmaz