Sibel_72 Kızlar 4+4 haftalığım sabahtan titriyorum demin pecetede leke gördüm kahverengi çok korkuyorum durmadan idrarım geliyor ama tuvalete hiç yok belim kırılacak durumda ne yaparsam rahatlarım ;((( çok üzülüyorum
funnymummy Sibel_72 sakin ol cnaım depremden mi etkilendin ne oldu tuvalet hissi böyle varsa enfeksiyon olmuş olabilir su iç bolca yarın da kontrole git istersen
Asliormanci Hazal7706 Sibel_72 korkmayın yerleşme kanamasıdır stres yapmayın uyuyun zaten sabah olur hemen gidersiniz içinizin rahatlar
Nurbanu55 Sibel_72 Canım bende 5 haftalığım dün ki depremden çok korktum eve geldim lekelenmem başlamış hemen doktoru aradım ilaçlarını duzenli kullan dinlen sakin ol öyle kolay düşmez bebek dedi biraz azaldı bugün inşallah seninde geçer 😟
Hazal7706 Sakin olmaya calis canim benim bebegini dusun. İlk firsattada acile veya kadin doguma git muayne ederler dusuk onleyiciilac verirler muhtemelen. Bndede acik kahverengileke gelmisti direk ilac verdiler. Gecmis olsun.
Sibel_72 funnymummy depremden dolayı çok korktum dışarda çok bekledım kar fecı sekılde neye uğradığımı bilmiyorum tıtrıyorum suan haberleri izlemıyorum ama kafamı dagıtamıyorum çök korkuyorum
fatmaok Bende aynı haftalığim kasiliyorim ağrılar batmalar yaşıyorum bende sakın olamıyorum ailemi düşünmekten
Asliormanci fatmaok korkmayın sakin kalmaya çakışın kafanızı dağıtın kitap okuyun dizi film izleyin stres olmak iyi olmaz
Eddiee Ben de bütün gün haber izle ağla bugün benim de lekelenmem oldu acile gittik hemen. Doktor normal olduğunu söyledi stres üzüntü de etkiliyor çok normal. Mümkün mertebe dinlenmeye çalışmalıymışız ve haberlerden uzak durmalıymışız
elifcicek_07 Acile gitme şansınız yok mu yaa kahverengi kan da var demişsiniz toparlanın bi acil kadın doğuma gidin lütfen Allah güç versin. 🙏