Tubissssss İstanbul’dayım. Yarın Allah nasip ederse inşallah doğumum var. Ama depremden çok etkilendim insanları gördükçe kötü oluyorum. Saat 04.00 dan beri ayaktayım gözüme uyku girmiyor. Dua etmekten başka elimden bişi gelmiyor maalesef. Öyle yazmak istedim..
Dilarakilic Tubissssss canım benim Allah yardımcın olsun 🙏🏼 evet hepimiz üzgünüz ama senin dinlenmen lazım, lütfen önce kendini ve bebeğini düşün, diğer kardeşlerimize bol bol dua edersin doğum zamanında 🙏🏼 Allah hepimizin yardımcısı olsun bu zor günlerde 🙏🏼
Meloki Tubissssss Allah yardımcı olsun canım bebişine kavuşmana çok az kalmış moralini yüksek tut senin iyi olman lazım ❤️
Maminew Tubissssss ben de 39+3 oldum bugün ,zamanı belli değil . ilk kez bebeğimi daha aşağıda hissediyorum bugün ve ilk kez alt karnımda ağrılar var . Ama bu üzüntünün içine doğmasa demeden edemiyorum sonra suçluluk hissediyorum bu düşüncemden de . Yarın kontrole gideceğim belki de doğum diyecek. Yalnız olmadığınızı söylemek için yazmak istedim💕
Ela344 Tubissssss Rabbim bebeğini sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 durum zor cidden kötü hepimiz ağlamaklıyız ama senin dinlenmen lazım canım 🙏🏻
Dilarakilic Tubissssss Allah senden de razı olsun güzel anne🙏🏼 yarın kendine gelir gelmez pozitif doğum hikayeni bizimle de paylaşırsın inşallah ☺️
benbilmirem Bende çarşamba günü doğuma gireceğim bende aynı durumdayım gercekten 🥹 Allah yardımcımız olsun bol bol dua edicem sizin içinde, bebişlerimize sorunsuz kavuşalım inşallah ❤️
Tubissssss Maminew çok teşekkür ederim yalnız değilim biliyorum sizlerde aynı durumdasiniz. Allah yardımcımız olsun inşallah 💞🙏
_Gunes Maminew Tubissssss inanin bende ayni duygular icerisindeyim bu hafta kizimi kucagima alacagim ama üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum sabahdan beri aglamakdan gözlerim sis artik dayanamiyorum ailemizden 7 kisiyi kaybettik ve bu ara böyle keske dogmasa diyorum sonra kendimi sucluyorum.. rabbim herkese kolay dogumlar nasip etsin insallah 🤲🏻
Maminew _Gunes amin bebeklerimiz öyle güzel gelsin ki hüznümüzü silsin inşallah .başınız sağolsun. Rabbim tüm şifa bekleyenlere şifa, yardım bekleyenlere yardım nasip etsin
Tubissssss Herkese çok teşekkür ederim. O kadar motive ettiniz ki beni. Ben birazdan gidiyorum hastaneye. Dualarınıza benide katarsaniz çok sevinirim. İnşallah buraya pozitif hikayemi yazarim kendime gelince. Varolun 💜
Erennurasl Sağ salim çık inşallah canım hayırlı olsun şimdiden anneliğini kutlarım ❤️ bende 2 gündür çok üzülüyorum Allahım felaketler üst üste geliyor Rabbim bizlere yaşatmasın evlatlarımızın acısını o çaresizliği 😓 doğum yaparken bol bol dualarını eksik etme bir nefeste kurtulursun inşallah ❤️❤️