Anneler merhaba 2-3 haftadır suyum az doktora sürekli kontrele gidip geliyordum bugun gittim doktorum artık suyun iyice azalmış dedi üniverteye yatış yapılıp ordaki doktora göre doğum tarihi belirlencek dedi 33+5 im şuan bu yönden doğum yapan felan varmı