Herkese çok geçmiş olsun öncelikle, depremzedelere ve yakınlarının Allah yardımcısı olsun…
Ben 8+3teyim kızlar aniden kasılmalar kramplar ve batma hissi oluyor bulantim genelde hep var ama başından beri kusmadim daha doğrusu ben kusamiyorum kıvranıyorum. Sizde neler var ne yok bir de gaz ve ödem sorunum normalden daha fazla sırt ve bel ağrılarım da aldı başını gidiyor. Hamile olduğum da gayet belli göbeğimden şaşırıyorum. Muhtemelen gazdan ama baya gergin ve çıkık. Sizdeki belirtiler nedir??