Minnil hadi gözün aydın darısı bizlere artık 😍 hem normal doğurmayı çok istiyorum hemde maalesef korkuyorum 😣 nasıl olacak çok mu zorlanıcam yapabilecekmiyim bilmiyorum 🙄
Son 27 günüm kaldı tabi erken gelebileceğini söyledi dr.
Sancılar başladıktan sonra açılma 10cm olana kadar ki süreç çok mu zordu ?
🤢