cf__ Böyle bir durumda sırası değil ama ilk hamileliğim 12 haftalık ikizler şu anda ananas yedim ama internette düşüğe sebep olduğu yazıyor hamilelikte yiyipte zararını gören var mı🙏🏻
butterfly35 cf__ bildiğim kadarıyla rahimi uyarıcı özelliği var kasılma yapabilir son ayda doğumu kolaylaştırması için yiyorlar. Bir daha tüketme lütfen 💛 Fazla yemediysen takılıp kalma olumsuz düşünme Allah’a emanet bebişlerimiz 🤲🏻
Eceecim cf__ ben de yemiştim. Hatta 1 dilim değil baya fazla canım istemişti. Herhangi bir sorun olmadı. Ben de burdan öğrendim doğum için uyarıcı olduğunu. Yine de dikkat etmek lazım 🙏🏻
Aleley cf__ Ben özellikle doktoruma ananas ve mango yiyebilirimiyim diye sormuştum sizin haftanızdayken yememde herhangi gibi bir sıkıntı olmayacağını söylemişti. Haftada en az 2 tane ananas yiyordum.
semaa_ cf__ doktoruma sordum eğer bir oturuşta 3-4 tane ananas yemezsen öyle bişey olmaz uyudurma şeyler bunlar dedi
butterfly35 cf__ çok tüketmemişsin yine de dikkat etmekte fayda var canım, sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🌺
Semaa34 cf__ bende 16 haftalık ikizlere gebeyim ama ananastan iki dilim falan yiyorum tabi ki her gün değil ama ayda iki defa yiyorum yani içimde kalmasın diye
cf__ Semaa34 sizede düşük önleyici ilaç başladımı doktor bugün bana başladı ikizlerde düşük riski var diye
cf__ Semaa34 bendede bir şey yok ama ne olur ne olmaz başlayalım dedi inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi