Ggok Prolaktini yüksek olup hamile kalanlar desteğinize ihtiyacım var.Süreçle ilgili bilgi rica ediyorum
Armess_loya Ggok prolaktin Gebeliğe engel değil, sadece yüksek değerler gebeliği zorlaştırıyor. Stres, Göğüs uyarılması, dar üst giyim, dereotu, maden suyu, incir bunlardan uzak durun. Stres hormonudur. strese bağlıda yükselir.
gulcansvml10 4 sene olacak bu hastalıkla mücadele ettim stres çok etkiliyor adet olmuyorsun onun ilacı var iki çeşit çok kuvvetli hemen düşürüyor . Uzak durulması gereken bazı gıdalar var ama stresi yenince oluyor bebecik sakin olun🥰
semanurkeles Benimde başımdan geçen bişeydi. Adet düzenli ama Prolaktinim yüksekti ilaç içtim düşmüştü ama bir türlü hamile kalamıyordum öğrendim ki en önemli sebebi stres. Stres olunca ne yaparsan yap olmuyor. İncir tüketmemen lazım. Dereotunu maden suyunu olabildiğince azaltman lazım doktorum öyle demişti. Bunları yap kafana hiç bişey getirme bide ilgilenebileceğin bişeyle uğraş ne bilim oyun indir oyna ya da elişi vs yap sen daha iyi bilirsin. Ben hiç ummadığım anda hamile kaldım o ay aklıma gerçekten hiç gelmedi yani oyun oynadım şehir dışına çıktım ders çalıştım o ay hamile kaldım. Sana da tavsiyem bu aklına getirme canım.
Ggok semanurkeles benimde adetim düzenli yaklaşık 7 aydır deniyoruz olmuyor ctesi hormon testi yaptırdım diğerleri normal prolaktin 45 seviyesinde.stres dediğniz genel olarak stres mi yoksa çocuk olup olmicağı konusundaki stres mi🙈çünkü stresli bi işim var normalde..