Deliricem kızlar 39+1 iz perşembe günü yani 39+4 te yatış yapıcaz suni sancı ile doğumu başlatıcaz nasipse ama benim kız hala anahtarlık gibi 2660 😣🤦🏼♀️ Köfte tavuk muz süt kaşar yemekten içim dışıma çıktı ama maksimum olan bu korkuyorum bi sağlık sorunu olmasından küveze girmesinden doktorum da haftasını fazlasıyla doldurdu rahat ol diyor ama yine de size danışmak istedim yaşayan varmı benzerini 😵💫 nasıl büyütücem minnacik bebeği oğlum 3900 dü bu kızçe beni şimdiden korkutuyor 🙄🤦🏼♀️🤷🏼♀️