Cns_mry adalat bende kullandim gecen hafta 5 gun boyunca kasilmalarini rahatlatti mi dersen yine devam etti ama rahatsiz edici nefes kesici derecede değil ciger gelistiricide oldum erken dogum riskim vardi su 34 hafta olduk doktorum 35ten sonra korkulacak bisey yok dedi yine de umarim erken gelmez 37.haftada falan doğar planli sezaryen normalde 38den önce almam demişti ama bebek 2 hafta önden gittigi icin alir diye düşünüyorum