Edafmo Erkenci kuşum daha fazla duramıyor içerde, yarın sezeryanla kızıma kavuşacağım inşallah. görenler dualarını esirgemedi , sağ salim küvöze değil kucağıma gelsin inşallah 🤲💕
Hamidevahap Hayırlısıyla kucagına al cnm kilosu kac suan 2 kilo ve ustu kuvez ıhtıyacı olmuyor diye bılıyorum
Edafmo Hamidevahap kilosu 34+0 da 2750ydi. Belki solunumdan yana sıkıntı olabilir dedi doktorum inşallah o da olmaz 🥺🤲
Hamidevahap Edafmo aminn cnm. Insallah cıger gelıstırıcı yapıyolar sarılık ta grcırmezse evinize gidersinz sag salim ınsallah
Edafmo NurGns çocuğun da benimde sancılarım var, 2 gündür defalarca serum taktılar fitil iğne verdiler geçmiyor sancılar. Bebiş de kanalda zaten nişanım da geldi 🥺 mecbur yani
Eminerd Edafmo ilk gebeliğimde benimde 34 te sancım ve nişanım gelmişti 2 gün hastanede yattım özelde ciger geliştirici iğne vuruldu devlete gittim gerek yok denilmişti hastanede yatış sürecimde aynı anda 3-4 hap veriliyodu ve doğum durduruldu sonra 41 de geldi zorla normal doğumla getirttik ☺️
Edafmo papatyadenis Allah yardımcımız olsun inşallah, ben bugün giriyorum doğuma ama inşallah siz biraz daha beklersinizr🤲💕