Kızlar bugün kontrolüm vardı 16+4 haftalığız cinsiyeti öğrendik erkek bebek bekliyoruz 🥰 hep içime erkek doğuyordu 🫶🏻 kontrol ederken doktor bebeğin eşi rahime çok yakın o yüzden 4lü test yapcaz dedi kan verdim ilerleyen zamanlarda yukarı çıkar inşallah dedi. Başınıza böyle birşey geldi mi acaba