Sahra_su Emzik ve biberon sadece su da kaynatmak yeterli olur mu yoksa onların unibaby deterjanıyla da yikamali miyim
Kalbiimde2can Ben deterjanla yikayip sonra kaynar suda bekletiyordum Emzigi sadece kaynar suda bekletiyordum arada bi deterjanla yikiyordum sonra yine kaynar suda bekletiyordum