cimbom1905 daha evvel tekrarlayan düşükleriniz var mı ? Ya da ultrasonda görülen bir risk durumunuz var mı ? Çünkü bu durumdaki kişilere öncelikli veriyorlar . Ben mesela birden çok düşüğüm var hayatı sıkıntılarda yaşadım çok riskli bir gebeyim buna rağmen doktorum cidd bir belirtim olmadığı sürece veremem dedi . Sanırım bebeğin düşmesi ya da kanamadan ölmem gerekiyor . Kimi de 1 düşük yapıp sağlıklı bir gebelik geçirmesine rahmetin heyet raporu alabilmiş . Çok ilginç gerçekten