elif233233 Karnimda tuhaf bir ağrı var kanama su gelişi yok aşırı bir halsizligim var . Ağrı doğum sancisimi normal sancı mi anlayamıyorum 2. Gebelik olmasına rağmen. Kanama su gelişi olmadığı için ve şiddeti çok aratmadığı için size yazmak istedim .