Afitappp Yarın Gonol F 450 kullanamaya başlıyorum Pcos hastayım aranızda kullanan var mı kızlarrrr 😬🫣 Olumlu sonuç alan çok korkuyorum
teacherozlem Afitappp ben kullandım kızım şu an kucağımda 🙏🧿 Allahım sizin de kucağınızı hayırlısıyla doldursun inşallah
Onurs_mommy Afitappp Ben de Gonal-f kullanarak hamile kaldim 32 haftalik hamileyim. InsAllah sizinkide hayirli olsun🤲🏻
Lilaa_ esmerella37 Tüp bebek tedavisinde kullanılan yumurta büyütme iğnesi. Tedavi esnasında kullanılıyor
Onurs_mommy Afitappp Evet gonal-f kullandim her gun iğnesini vurdum gobeyimin etrafina ayni saatde yumurtaliklarim buyudu sonrada ovitrelle catlatma ignesini kullanip hamile kaldim. Tabi bunlarin hepsi doktor kontrolunde oldu 4-5gun arayla doktor muayene icin cagiriyordu
Ebruuuu16 Bende kullandım canm ama ben tüp bebek yaptırdıgım için kullandım. Korkma neden korkuyosun… Rabbim en kısa sürede isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲
mrvsrcn Afitappp kuzum ben bu ay femara kullandım yetmedi büyümedi yumurtam sonra bir hafta boyunca gonal-f 75 ml yaptım yumurtam büyüdü ve aşılama oldum sanırım tuttu çok şükür🤲