Egemooms Ayse5960 Ben bugün kontrole gittim 28+5 teyiz daha bugün baş geliş pozisyonda dedi erken değil mi dedim yok normal kimisi dönmüyor kimisi erken dönüyor rahim kanalına erken yerleştiği zaman tehlikeli oluyor dedi
Egemooms Ayse5960 Kimisinin doğum zamanına kadar bile dönmüyormuş sizin de zamanında döner inşallah 🙏🏻
Egemooms Ozlem77 Benim aşağı baskı yapmıyor da tekmeleri yukarıda atıyor ya bazen sanki kaburgalarıma tekme atıyor gibi baya acıtıyor bazen yinede çok şükür dönmemesinden korkuyordum ben 🥰
Nazli-61 Ayse5960 evet söylüyor bana 24. Haftamda demişti o haftada baş aşağıydı 29. Haftamda gittim yine öyleydi ordada demişti