esradgn123 Zumzugukodummuzzingillatirim Görümcelerim Hatay da aramayla hiçbir şekilde ulaşamıyoruz şebeke yok Mesajlara cevap verebiliyorlar Arabada kalıyorlar 🥺
Zumzugukodummuzzingillatirim Sevimlianne_adayi yukari ciksin belki bir ihtimal… bende istanbuldayim elim kolum baglandi.
ballikedii Zumzugukodummuzzingillatirim sms ile teyzem ile görüşüyorum iyi kendisi battaniyeleri bar ama en son yardıma giden kimse yoktu sığınmaktalar evler çok kötü durumda tüm mahallesi yıkıldı. Dedem hasta ama iyi durumda sayımlarda iyileşmiş en azından sms ile haber alınıyor ama dua istedi teyzem dua edim diyor sadece atayamıyoruz ineternet ve telefonlar çekmiyor anca sms lütfen dua edin 🙏🏼
Esraliiii Zumzugukodummuzzingillatirim kuzenim Hatay’da uzamn cavuş kaldıgı ev yıkılmış ama çok şükür o karkoldaymış Hatay Dörtyol’da
twinsmom_ Zumzugukodummuzzingillatirim doktorumun ailesi orda sabahtan beri haber alamıyor kontrolüm vardı bugün öğlen gibi görüştük doktorla sonra yola çıktı az önce paylaşmış hala haber alamıyormuş haberlerde de hiç göstermedi hatayı inşallah en kısa zamanda zorda olan herkese ulaşılır herkes sağ sağlam kurtulur 🙏🏻
Burnumageliyoduslkmsn Kırıkhan da öğrencim var durum atabiliyor durusoy soyadları hala yardım gitmemiş karanliktayiz üşüyoruz diyorlar ellerimiz kollarımız bağlı bende evde tekim daha 23 haftaligim ama dogurucam bu gidişle