cherryblossom7 griptim, o gecti sinuzitlerim cosmus oyle boyle.degil, hapsirip oksurunce, sanki agzima kagit gibi iltihap geliyor pyle yumusak degil acıtıyor bogazimi cok ozur diliyorim biraz ayrintili anlattim, buhar yaptim ihlamur ictim yok gecmedi bu sefer ilerledi, griple birlesince sonuc bu..