Kızlar 1.5 aydır zaten erken doğum riskim vardı bu haftaya kadar geldik. Gün içinde duzensiz sancılarım oluyodu dün bel agrısı başladı bugun sabah felaket ishal artı sancı ve bulantı. Bugun kontrolüm vardı carşambaya gün verdi alcaz artık. Ama dayanırmı carsambaya kadar bilmiyorum varmı bu durumu yaşayan ve bekleyen bebekler