asel_asl Bi yazı okudum az önce süt içmemek lazımmış hamilelikte bebeğe zararlıymış. Ben sağlıklı olduğunu düşünüyorum ve her gün büyük bardak taze süt içiyorum. Kafam karıştı biraz
btllsk asel_asl Ben market sütü değilde organik süt içiyorum bi zararı olduğunu duymadım aksine kemik gelişimi için yararlı diye biliyorum 🙄 süt içmezsem yoğurt yerim mutlaka 🙂
S1_ asel_asl ben de öyle bir şey duydum badem sütü ile laktozsuz inek sütünü karıştırıp içiyorum bu ara
[silindi] Köy sütü sağlıksızmış market sütü pastörize edilmiş süt içmemiz lazımmış o ne kadar sağlıklıysa artık bilemem
asel_asl Yeni doğan bebeklere inek sütü zararlı ya ondan galiba ben de anlamadım ki kalsiyum kaynağı sonuçta neden sağlıksız olsun ki.. çarşamba günü doktoruma sorucam ama sizin de fikrinizi almak istedim
asel_asl [silindi] evet bol bol süt ve sit ürünleri tüket dedi kemik gelişimi için önemliymiş. Biz zaten köyde oturuyoruz ineklerimiz var taze taze kaynatıp içiyorum. Ve içmeye devam edicem bebeğim için ❤️