Rabia04_09 24 haftalık hamileyim devit-3 ( d vitamini) ve cosapinim bitmişti. Dün eşim işten gelirken almaya unutmuş bende hava şartlarından kaynaklı çıkamadım dışarı acaba bir günde birşey olur mu
Anneadayi23 Rabia04_09 ben deviti unutuyordum doktor bir gün unutursan diğer gün çift doz yapabilirsin dedi
Eceecim Rabia04_09 coraspirin hayati bir ilaç yani doktorum öyle söylemişti. Dikkatli olmak lazım. D vitamini takviye o çok sıkıntı olmayabilir.
Rabia04_09 mysweetbabyy bugün hemen aldım ama dün eşim unuttuğu için 1 gün içemedim inşallah birşey olmaz
Rabia04_09 Kubra-ulas elimin altındayken kullanmayı unutmuyorum da elim almayınca kullanamadım malesef ama beyse ki birşey olmuyor uş