Egemomsss Eve girebildiniz mi? Ben öğlenki sallanmadan sonra asla giremedim. Arabada oturuyoruz. 3 aylık bebeğim var çok kötüyüz psikolojik olarak. Rabbim ölenlerin mekanını cennet eylesin, yaralılara,enkaz altındakilere yardım etsin🙏
Egemomsss ardenmoms Çok sağol canım benim ne olur dua et bebeğim çok küçük rezil olduk😔 Üşüdü çok hasta olmasından çok korkuyorum🙏
ardenmoms Egemomsss of keşke elimden bir şey gelse gerçekten bende çok üzgünüm inşallah hasta olmaz minik yavrucak dualarım sizinle 🥺🙏
Armess_loya Egemomsss Allah yardımcınız olsun çok zor durum 😔😔😔 hava şartları kış kıyamet de insanlar perişan oldu yaa Allahım beterinden korusun. ❤️
mylittlebabym Çok geçmiş olsun kuzum. Hasta olmayın dikkat edin Allahtan hava çok soğuk değil orada.. Benim mersindeki akrabalar var ama onlar evi müstakil olduğu için biraz daha rahatlar evlerindeler haber aldık. 😪