10 haftalik hamileyim. Doktorum açıkçası sonuç Down sendromu çıktığında aldırmıycaksan hiç yaptırma dedi. ( ben zaten aldırmam sonuç ne olursa olsun) çünkü test %100 sonuç vermiyo hatta bazen ilk önce down sendromu gözüküp doğduğunda sağlıklı bi bebekte olabilir dedi psikolojik olarak kötü etkilenebilirsin tabikide sonuç karar sizin dedi. Sizin de fikirlerinizi almak istiyorum