Kızlar 38+1 deyim. İlk gebeliğim. Adet ağrısı gibi ağrılarım var, bebek kendini bi noktada topluyor. bide iç çamaşırımda sarımsı su var az az. Anlamıyorum suyum sızıntı şeklinde mi geliyor. Bide doğum sırasında gelen su illa şeffaf mı olur? Yardımcı olur musunuz 🙏🏼