Tugbis567 Merhaba etiketi ne seccegimi bilemedim bebegim 10 günlük emerken surekli boguluyor artık emzirmeye korkuyorum dik emziriyorum sutumu sagip azaltip emziriyorum ama yok hep oluyor uyuyakaliyor emerken basina gelen var mi ne gibi cozum buldunuz
-_Esra_- Tugbis567 Sen iyi bir doktora daha danış canım Google’dan istersen araştırabilirsin bu bir hastalık tazikli süt gelmesi. Çocuğun boğazında kalıyor neresi iyi deseydin Ya
Asli123s Ben çok yaşadım emziriyordum boğazında kalıyordu uyuyordu tükürdüğünde boğuluyordu yani varya neler çektim ya