Kumsal123m 37+0 haftalığım . Kızlar karnım çok sertleşiyor. Bebek sürekli toplanıyor göğüsümün alnında semsert oluyor geçiyor sizde durumlar nasıl ?
pnar-06 Kumsal123m aynı haftadayız suyum az az geliyo karnım sertleşiyo regl ağrısı gibi ağrım var dünden beri yarın kontrole gidicem bakalım
Dilkup Kumsal123m sizin bebis dönmüs mü benimki makat gelisi bende de mide bölgesinde oluyor sertlesmeler
Berenikom Kumsal123m Bende aynı durumdayım çarşamba günü kontrolüm var bakalım ama sığmıyor gibi geliyor artık 🫣 Gece uykuları hiç yok sağ yatıyorum sol tarafım acıyor sola yatıyorum sağ 🫠
Gurleremine 37+1 ile gece uykusu neredeyse hiç yok🙄 midem aşırı yanmaya başladı tekrar 🫢bebeğimiz çok hareketli ve dediğiniz gibi toplanıp duruyor ara ara sancılarım oluyor doğum yakın gibi hissediyorum ama ne olacak bilemem😂
Binnaz Bende 37+0 yarın dr kontrolüm var karnım taş gibi oluyor onun haricinde bacaklarım çok ağrıyor 😔
Zll90 37+1 bende bakim ne dicek kontrolde, magnezyum ağrılarda cidden işe yarıyor, su içemiyorum yaa bende iştahta yok hafif grip
ParildayanYildiz Kumsal123m 37+2 dün geceden beri belim ve sırtımda ağrılarım var acile gittim açıklığım çıktı geçmeyen ağrılarla doğumu bekliyorum
Kumsal123m ParildayanYildiz rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin aşko hiç üzülme stres yapma şu zamanda , bebeğini ve kendini düşün 🫶
ParildayanYildiz Kumsal123m evet canım haftasonu temizlik yaptım ve doğuma hazırlık egzersizleri o sayede oldu sanırım 2 cm açıklık var dedi dün akşam doktor
ParildayanYildiz Kumsal123m ama şuan düzensiz sancılar galiba dün akşam çok vardı şuan yine sadece bel ve sırt ağrım var