Rmysa Kızlar bügün hastaneye gittim 38+4 doktorum bebeğin gelemeye niyeti yok henüz günü dolunca 2 gün de geçikebilir dedi daha Doğum kanalına İnmemiş başı dedi bizim kız tembel çıktı 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
minikmucizemaras Rmysa bizdede ayni sorun var 38+3 bizde oglumun gelmeye niyeti yok doktor keyfi yerinde gününüde gecebilir dedi ama bn sabirsizlaniyorum cok😤