Sumeyye-88 Kızlar 8 haftalik hamileyim kanamam durdu ilaç kullanıyorum qmq ağrım çok fazla normal mi bilen var mı kasik ağrısı yaşıyorum ara ara zor dayanıyorum
Mehtap5353 Sumeyye-88 bende aynı canım ilk haftalarda kanama oldu şimdi de agrı cok ya allahım herkese şifa versin