Sadebikahveee Kızlar 21.haftadayım doktorum şeker ölçümü yapmamı istedi açlık tokluk yapıyorum evde normal çıkıyo. Annem şeker hastası yarın şeker yüklemesi yapılcak ailede var diye. Sizler yaptırdınız mı ?
Rakibeozturk Ben yaptırdım iki dilim baklavayla falan eş değer bişey zararlı bişey olsa zaten doktorumuz da önermezdi 🙂
Sadebikahveee Rakibeozturk siz kaçıncı haftada yaptırdınız. Herkes bebege zararlı yaptırma içme falan diyo da ama annem şeker hastası yaptırmazsam o daha da riskli dimi
Melisssssss Sadebikahveee kimine sorsan zararlı kimine sorsan yararlı bende yaptırcam Şuan 25. Haftadayım bakalım şubat sonuna doğru gel dedi
Rakibeozturk Sadebikahveee ben 28 de yaptırdım zararlı değil canım dediğim gibi iki dilim baklavayla aynı şeker miktarına eşit bende ön yargılıydım başlarda ama doktorum bildiğin kızdı bana neden bebeğine zarar vermek isteyelim dedi falan uzun uzun anlattı ayrıca ailemde şeker hastalığı olmadığı halde sende varmış canım bence riske atma derim 🙂