Cwwksedef Erkekse belli olur canım kız ise biraz uzar….Duyarsizsin diyen arkadaş ne yaşıyor tam olarak oturduğunuz yerden heryere ağlama emojisi atıp üzüntü yorumları atarak duyar olmuyor yalnız çok duyarlı olan varsa gidip depremzedelere yardım etsinler ailelerine destek olsunlar şaka mısınız ya hamile bı kadına karşı tavra bakın gerçekten duyarliyim ben havasına girip millete satasmaya yet ariyosunuz şuursuzlar herkesin yüreği yanıyor ama kusura bakma bebeğinin cinsiyetini merak etti diye de kimse duyarsız olmuyo ne hastalıklı kişilikleriniz var ya yemin ederim…😡 Allah herkesin ya ve yardımcısı olsun inşallah ölülere rahmet yaralılara şifa yakınlarına ve bizlere sabır versin inşallah 🫀🔥