Ya arkadaş hiç mi canınız yanmıyor, yüreğiniz sıkışmıyor. Deprem olmuş, neredeyse koca bölge yok olmuş, insanlar ölmüş, evsiz kalmış, çocuklar üşüyor ve açlar. Sizin umurunuzda değil. Yok kayınvalidem, görümcem, yok cinsiyet, yok diyetisyen, yok kilo, yok o yok bu ya bir oturun düşünün ya neden bu kadar bencilsiniz iğreniyorum hepinizden. ‼️⁉️